Cumartesi, Kasım 08, 2008

TAKI TASARIM EĞİTİMLERİ BAŞLIYOR!

25 Kasım 200'de başlayan Takı Tasarım Eğitimleri Türk ve İtalyan öğretim üyeleriyle veriliyor
Favori, İTÜ Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü öğretim üyeleri ve İtalyan tasarımcıların desteği ile oluşturduğu sertifika programlarının dördüncüsünü düzenliyor.
Takı tasarım meraklılarına, öğretim üyelerinin akademik birikimleri ile Favori’nin uygulama tecrübesinin birleştiği ve fabrika ortamında yapılan bu eğitimleri kaçırmamalarını öneriyoruz.

Temel Takı Tasarımı Eğitim Programı – 4 AY
Programın amaçları şunlardır;
• Tasarım yaparken müşteri istek ve beklentilerinin nasıl göz önünde bulunduracağını öğretmek.
• Tasarım öncesinde esinlenme ve yaratıcılık kaynaklarını öğretmek.
• Tasarım sürecinde yaratıcılık tekniklerini nasıl kullanacaklarını öğretmek.
• Takı tasarımda görselleştirme ve çizim tekniklerini öğretmek.
• Kavramsal Tasarımı uygulamalı olarak göstermek (workshop).
• İtalya’da ve dünya’daki çağdaş tasarım yaklaşımları hakkında bilgiler vermek.
• Altın takı üretiminde kullanılan üretim tekniklerini göstermek ve üretilebilir tasarımın nasıl yapılacağını öğretmek.
• Bir koleksiyon projesinin nasıl hazırlanacağını öğretmek ve aldıkları eğitimler doğrultusunda koleksiyon çalışması yaptırmak.

Programın eğitmenleri;
1. Prof. Dr. Nigan Beyazıt
2. Doç. Dr. Seçil Şatır
3. Yrd. Doç.Dr. Luca Orlandi
4. Yrd. Doç. Dr. Şeyma Üstüner
5. İpek Özel
6. Favori üretim ve tasarım ekibi
Eğitim Yeri: Favori fabrikası– Güneşli/İstanbul (servis imkanı mevcuttur)
Eğitim Başlama Tarihi: 25 Kasım 2008
Eğitim Zamanı: Salı ve Çarşamba günleri 14.00 – 19.00 saatleri arası
Eğitim Ücreti: 1.250 YTL+KDV (5 Taksit)

TEMEL TAKI TASARIMI EĞİTİM PROGRAMINA BAŞVURMAK İSTİYORUM.
Bilgisayarda Takı Tasarımı Eğitim Programı – 3 AY
Programın amacı; öğrencilere tasarımlarını bilgisayar ortamında matrix programı kullanarak modellemeyi öğretmektir. Eğitim bilgisayar laboratuarında uygulamalı olarak gerçekleştirilmektedir.
Eğitim Yeri: Favori fabrikası– Güneşli/İstanbul (servis imkanı mevcuttur)
Eğitim Başlama Tarihi: 25 Kasım 2008
Eğitim Zamanı: Salı ve Çarşamba günleri 14.00 – 19.00 saatleri arası
Eğitim Ücreti: 1.500 YTL+KDV (3 taksit )

BİLGİSAYARDA TAKI TASARIMI EĞİTİM PROGRAMINA BAŞVURMAK İSTİYORUM.
Programların ayrıntıları ve başvuru koşullarıyla ilgili bilgiler ayrıca (212) 410 26 26 numaralı telefondan alınabilir.

http://www.favorialtinakademisi.com.tr/

1 yorum:

Adsız dedi ki...

izmir de ki kurslardanda haberdar ederseniz çok sevinirim