Cumartesi, Şubat 21, 2009

2009 TRENDLERİ

Pozitif olmak

3 ünlü trend tahmin ajansı, 2009 yılının olası trendlerini şimdiden belirledi. Fransız trend ajansı Nelly Rodi 2009 ilkbahar-yaz sezonu için dört tema hazırlamış. 80'lerin sokak stili, doğanın renkleri ve efektleri, kültürel seyahatler ve Japon sokak stili bu temaları oluşturan kodlar.
Carlin International 2009 yılı trendlerini pozitif olma teması altında topluyor*
Kimliğimizi yansıtan aksesuarlarımızın en büyük açılım örneği mücevherlerimiz, takılarımızdır.
Her yıl olduğu gibi bu yılda geçen yıla oranla minik farklılıklar göstermekte, iddaayı bir yana bırakıp detaylı, ergonomik ve minimalist bir trend yaklaşımına doğru eğilim artmaktadır.
Geçen yılda çok kullandığımız; boyna dolanan, iri üst üste takılan kolyeler yerine, zarif ama detaylı minyatür kolye uçlarını, uzun madalyon kolyeleri göreceğiz. İri sallantılı küpeler yerine zarif sallantısız çivili küpelere sık rastlayacağız.
Bandaj görünümlü parçalar, hacimli dokular , grafik uygulamaları , plastik, metal, siyah ve griler, soft marshrnallow tonları, fuşya ile kombinlenerek tekno bir ruh kazanıyor.
Bu yıl takılarımız çok sakin, ağır olmayacaklar ama detayları ve zerafetleri ile öne çıkacaklar.
Hedefimiz pozitif ve yalın olmak, karmaşıklıktan arınmaktır.
Ayçin SALCI
ODEMA
MÜCEVHER TASARIMCISI
MARKA İLETİŞİM DİREKTÖRÜ

Hiç yorum yok: